غرنوشت معلمی

سه نفر آب رو نمیتونن بخونن 

پنج شیش نفر آب رو میتونن بخونن اما نمیتونن بنویسنش 

ده نفری هم هستن که از سطح آب بیشتر بلد نیستن 

من جشن آب رو زیادی زود گرفتم براشون؟ نکنه اثر منفی گذاشتم روشون؟ چرا باید آب رو بلد نباشن؟ املا رو باید زودتر شروع میکردم؟ 

حالم بده

شاید واقعا زیادی ادا در میارم؟ آخه به خدا من فقط برای مرحله انگیزه سازی برای آموزش ادا دارم، چون نمی‌خوام درس کسل کننده باشه براشون. و ارزشیابی رو هم متفاوت میگیرم. و تکالیف خلاقانه میدم که زده نشن. الان به ارزشیابی روتین نمیتونن جواب بدن. اشتباه کردم؟ نکردم؟ نمی‌دونم...

خسته‌ام

آبان ماه تموم شد و بچه‌ها آب رو نمی‌تونن راحت بخونن و بنویسن...

میخک ۵ ۵
هیپنو تیک

سلام علیکم

 

خودت حتما بهتر می دونی که آموزش بعضی وقت ها بازگشتیه 

یعنی بچه ها یاد می گیرن ولی یه بازه زمانی از ذهنشون می ره و بعد دوباره بر می گرده

 

لذا Good jobs و خودت رو ناراحت نکن و خسته نباشی و این داستانا...

زری シ‌‌‌

سیسی از یکی بپرس

شاید شرایط طبیعی باشه اصلا .

ثمین ...

سلام تاجایی که یادمه قبلا شنیدم برای کلاس اول باید درس بدی، تمرین زیاد کنی، و رد شی، بعضی وقتا تو مقایسه و ترکیبات جدید قبلیا رو بهتر یاد میگیرن.

بازم با معلمای اول چک کن

صاد نون

یادآوری چندتا نکته کنکوری::

 

من نمی‌دونم درست الان کجاست و راستش اصلا از بودجه بندی کلاس اولم یادم نیست .

ولی کلا اگر انتظار داری 100 درصد کلاس تو یه سطح باشه داری اشتباه میزنی .

نمودار یک کلاس نورم شبیه زنگوله ی برعکس میشه، عده ی کمی تو یادگیری سطح پایینن و عموما از بقیه عقب ترن.

بیشتر کلاس در سطح کلاسن

و باز عده ی کمی تو سطح بالاتری هستند

نمی‌دونم چندتا دانش آموز داری ولی این آمار 3-5-10 منطقی بنظر میرسه.

اگر کلاست زنگوله به وارونه شده یعنی آموزشی که دادی درست بوده لازمه پیش بری و با تمرین و زمان دادن به بقیه فرصت بدی...(جادوی زمان رو واقعا تو بچه های کلاس اول آدم میبینه.بعضیا رو کار می‌کنی تا نیمه سال میگی آب در هاون کوبیدم بعد یهو یجوری جهش رشدی میزنن که کیف می‌کنی)

بعضی بچه ها هم اصطلاحا آهسته گامن.

 

نکته ی مهم بعدی هم اینه که یک ارزشیابی ملاک نیست اصلا.

ما به روش های گوناگون و در شرایط گوناگون باید بسنجیم.

 

و در أخر : وصل شود به دلیل اصلی همه ی ادا ها، گاهی برای ایجاد انگیزه نیاز نیست خیلی شوآف بزرگی بری، چیزای عجیب ببری،گاهی یه مسئله از زندگی روزمره ، یه اتفاق روتین  تو کلاس بزرگترین ایجاد انگیزه است.

ملاک درست و غلطش این نیست که چقدر کارم خلاقانه وخفنه. خیلی ساده ملاکش اینه که« داره کارکردشو درست انجام میده یا نه؟»

زینب

اگه اسراییل هوای فلسطین رو این شکلی کرده بود شماها چه واکنشی داشتید؟ هر یه روز در میون می گفتید قحطی و نسل کشی بزرگ در راهه! ولی برای ایران خفه شدید!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان