غرنوشت معلمی
سه نفر آب رو نمیتونن بخونن
پنج شیش نفر آب رو میتونن بخونن اما نمیتونن بنویسنش
ده نفری هم هستن که از سطح آب بیشتر بلد نیستن
من جشن آب رو زیادی زود گرفتم براشون؟ نکنه اثر منفی گذاشتم روشون؟ چرا باید آب رو بلد نباشن؟ املا رو باید زودتر شروع میکردم؟
حالم بده
شاید واقعا زیادی ادا در میارم؟ آخه به خدا من فقط برای مرحله انگیزه سازی برای آموزش ادا دارم، چون نمیخوام درس کسل کننده باشه براشون. و ارزشیابی رو هم متفاوت میگیرم. و تکالیف خلاقانه میدم که زده نشن. الان به ارزشیابی روتین نمیتونن جواب بدن. اشتباه کردم؟ نکردم؟ نمیدونم...
خستهام
آبان ماه تموم شد و بچهها آب رو نمیتونن راحت بخونن و بنویسن...
